Meie teenused

Kinnisvara korrashoiu ekspertteenused

Kinnisvara arendusprojektide haldamise ja hooldamise analüüs

Kinnisvarahaldaja osalemine arendusprojektides nii kavandamise kui ka ehitamise etappides on oluline, sest tema teadmised ja kogemused aitavad tagada arendatava kinnisvara kasutatavuse, kuluefektiivsuse ja pikaajalise väärtuse.

Meie eksperdid analüüsivad kavandatava või arenduses oleva kinnisvaraobjekti haldamise tõhusust ja kasutuskulusid. Pakume soovitusi materjalide ja tehnosüsteemide valikul, hinnates nende sobivust ning pikaajalist mõju haldusele ja hooldusele. Vajadusel teostame võrdleva analüüsi, et hinnata erinevate tehnoloogiate valikuid hoone elukaare kulude seisukohast.

Kas soovite, et teie kinnisvara säilitaks oma väärtuse pikaajaliselt ning tagaks üürnike ja kasutajate kõrge rahulolu? Selleks peab kinnisvara olema asjatundlikult hallatud ja hooldatud. Korrektselt ning kulutõhusalt hooldatud kinnisvara saavutamiseks on võtmetähtsusega hästi korraldatud hanked ja läbimõeldult sõlmitud lepingud.

Meie teadmised ja kogemused aitavad teil tagada kõik eelmainitu. Pakume teenust kahes eraldi osas, mida saab tellida ka sõltumatult, vastavalt teie vajadustele.

Koostame teie kinnisvara vajadustele vastava korrashoiuteenuste hankelähteülesande, mis aitab saavutada parima hanketulemuse. See tagab omaniku õigusaktidest tulenevate kohustuste täitmise ning vara kestliku säilimise, lähtudes konkreetse objekti eesmärkidest.

Lisaks on meie koostatud hankedokumendid praktiliseks abivahendiks ka tulevikus. Nende abil saate hõlpsasti koostada hoolduskavasid ning korraldada teenuste tõhusat järelevalvet.

Korrektselt läbiviidud korrashoiuteenuste hanked tagavad alati õiglase hinna ning paindliku ja läbipaistva lepinguhalduse. Kõigile osapooltele on teada ja samaväärsed koostöötingimused, ning kinnisvaraomanik saab meiega koostöös teha tulevaste koostööpartnerite valiku ekspertarvamuse ja soovituse alusel.

Korraldame tehnohoolduse, heakorra-, remonttööde ja tugiteenuste hankeid omaniku ootustele vastavalt, tagades kinnisvara korrashoiu õiglase turuhinna. Meie jaoks on hange korraldatud, kui vastav teenusleping on sõlmitud. Seega hõlmab teenus ka lepingulisi läbirääkimisi ja vajadusel juriidilist tuge kogu protsessi vältel

Kinnisvara jätkusuutlikkuse teenused

Kinnisvaraobjekti korrashoiu (haldus, hooldus, remont, renoveerimine) kulude eelarve koostamine

Kas teadsite, et kuni 80% kinnisvaraobjekti kogu elukaare kuludest moodustavad korrashoiu- ja opereerimiskulud? See tõsiasi rõhutab, kui oluline on kinnisvara ostmisel, arendamisel, renoveerimisel ja igapäevasel majandamisel hinnata nii lühi- kui ka pikaajalisi opereerimiskulusid. Meie kogenud eksperdid pakuvad teile professionaalset tuge, et teha kindlamaid ja kuluefektiivsemaid otsuseid.

  • Koostame objekti teenuste (haldus, hooldus, heakord) põhise korrashoiu eelarve
  • Koostame remondikava ja selle realiseerimiskulude prognoosi (kapitaalkulude ja tegevuste planeerimine)
  • Eelarved koostame nii olemasolevatele kui ka alles arendatavatele objektidele ( eelprojekti staadiumis, põhiprojekti staadiumis ja vajadusel ka enne kasutuselevõtmist)
  • Eelarvestame kulusid nii lühiajaliselt (1-5a) kui ka pikaajaliselt (kuni 50a)

Kinnisvara omamine tähendab nii õigusi kui ka kohustusi. Alati on oluline veenduda, et kõik vajalikud lepingud teie kinnisvaraobjekti korrashoidmiseks ja omaniku õigusaktides sätestatud kohustuste täitmiseks on sõlmitud. Meie eksperdid aitavad teil selles selgust saada

  • Analüüsime sõlmitud lepingut
  • Analüüsime objekti tehnilist dokumentatsiooni ja teostame objekti paikvaatluse
  • Toome välja lepingu ja tegelikku olukorra vahelised mittevastavused
  • Koostame asjatundja arvamuse (ehk ekspertiis) ning parima tulemuse saavutamiseks tegevuskava koos

Elektri- ja energiakulud moodustavad sageli kuni 30% kinnisvara kogukuludest, mistõttu on nende kontrolli all hoidmine äärmiselt oluline. Efektiivne energiahaldus ei seisne ainult kulude vähendamises – see hõlmab ka energiatõhususe suurendamist ja jätkusuutlike lahenduste kasutuselevõttu. Meie eksperdid aitavad leida tasakaalu majanduslike eesmärkide ja keskkonnasäästlikkuse vahel, rakendades uuenduslikke lahendusi, mis tõstavad teie vara väärtust ja vähendavad süsinikujalajälge.

  • Teostame elektrienergia tarbimise analüüsi ning korraldame energiatõhususe auditeid
  • Koostame analüüse päikesepaneelide paigaldamise otstarbekuse kohta, korraldame paigaldust ning vormistame vajalikud dokumendid.
  • Elektriautode laadijaid puudutava analüüsi koostamine, paigaldustööde korraldamine ja dokumentide vormistamine  ja kogu projekti juhtimine.
  • Elektrienergia ja võrguteenuse lepingute analüüs, läbirääkimised ning lepingute sõlmimine teile soodsatel tingimustel.
  • Korraldame hoonete rohesertifitseerimist

Lisaks on meie koostatud hankedokumendid praktiliseks abivahendiks ka tulevikus. Nende abil saate hõlpsasti koostada hoolduskavasid ning korraldada teenuste tõhusat järelevalvet.

Kinnisvara ja kinnisvara haldamise digitaliseerimine

Hoone jätkusuutlik säilimine kogu kasutusea jooksul eeldab pädevate spetsialistide hoolikat juhtimist. Kinnisvarahalduses moodustab personalikulu 75–90% kõigist halduskuludest, mis on suurim ressursikulu valdkonnas. Konkurentsivõime säilitamiseks tuleb optimeerida personalikulusid, suunates rutiinsed tegevused innovatiivsetesse IKT-lahendustesse.

Paljud kinnisvarahaldusettevõtted ja kinnisvaraomanikud seisavad silmitsi äriprotsesside ja töövoogude digitaliseerimise vajadusega. Sageli tekib küsimus, kust alustada, kuidas väljakutsetega toime tulla ning milliseid takistusi ja võimalusi digitaliseerimisprotsess kaasa toob. Digitaalsete lahenduste kasutamine võimaldab kinnisvara opereerida kulutõhusalt, mis omakorda avaldab positiivset mõju nii üürnike ja kasutajate rahulolule kui ka objekti üldisele tulemuslikkusele.

Kinnisvara digitaliseerimine koosneb kahest peamistest etappidest

Kinnisvara digitaalne pass ja kaardistamine

Selleks et kinnisvaraobjekti edukalt positsioneerida kinnisvaraturul, täita kõiki omamisega kaasnevaid kohustusi ning langetada õigeid ja õigeaegseid otsuseid, peab objekti omanik või tema esindaja teadma, millised süsteemid, tarindid ja rajatised objektil asuvad.

  • Tehnosüsteemide ja -rajatiste kaardistamine
  • Juhiste andmine omaniku kohustuste täitmiseks
  • Vastavalt omaniku eesmärkidele hoolduskavade koostamine
  • Kaardistamise tulemusel väljastame objektide digitaalse tehnilise passi
  • Kompileerime kogutud andmed haldustarkvarase või andmebaasi importimiseks

Paljud kinnisvarahaldusettevõtted ja kinnisvaraomanikud seisavad silmitsi väljakutsega: kuidas alustada äriprotsesside ja töövoogude digitaliseerimise teekonda? Millised on esimesed sammud, mida astuda, ja kuidas lahendada tekkivaid probleeme, et saavutada tõhus ja jätkusuutlik lahendus? Meie eksperdid on Teie digitaliseerimise eesmärgi saavutamiseks toeks.

  • Olemasolevate protsesside kaardistamine
  • Protsesside analüüs ja parendusettepanekute tegemine
  • Haldustarkvara nõuete koostamine
  • Turul olevate haldustarkvarade analüüs ja protsessidega sobilikuma tarkvara ettepaneku
  • Vajalikke integratsioonide korraldamine ja juhtimine
  • Valitud tarkvara juurutamine, seadistamine, kasutajate koolitused jne

Ärikinnisvara omanikule

Haldusjuhi teenus

Haldusjuht on oma ala ekspert, kes tunneb teie äri ja haldusjuhtimise küsimusi ning oskab neid professionaalselt ja operatiivselt lahendada, lähtudes teie põhitegevuse spetsiifikast. Küsimused, mida haldusjuht peamiselt lahendab:

  • Koostab kinnisvaraobjekti korrashoiu strateegia, analüüsides majandusolusid ning arvestades kinnisvaraomanike ootusi ja otsuseid.
  • Eelarvestab ettevõtte majanduskulusid, kontrollib ja analüüsib kulusid lähtuvalt eelarvest
  • Tagab kinnisvaraobjekti  omaniku kohustuste täitmise (sh tule- ja elektriohutus, jne) Jäätmemajanduse korraldamine vastavalt keskkonnajuhtimissüsteemi nõuetele
  • Üldine korrashoid
  • Seadmete hoolduse ja remondi korraldamine
  • Kogu vajalikku dokumentatsiooni haldamine

Miks valida haldusjuhi teenus töölepinguga inimese asemel?

Paindlikum ja kulutõhusam lahendus.

Töölepinguga haldusjuht tähendab püsikulusid, sealhulgas palka, makse ja soodustusi, sõltumata töökoormusest. Teenusena pakutav haldusjuhtimine võimaldab kasutada paindlikku hinnastruktuuri, tasudes ainult vajalike teenuste eest.

Juurdepääs laiemale oskuste ja kogemuste pagasile.

Teenust osutava meeskonna kaudu on saadaval erinevate ekspertide oskused ja teadmised, mis hõlmavad tehnilist hooldust, energiahaldust, seadmete optimeerimist ja rohkemat, pakkudes laiapõhjalisemat tuge kui üksik töötaja suudaks pakkuda.

Kohe kättesaadavad asendusteenused ja tugivõrgustik.

Teenusena pakutav haldusjuhtimine pakub automaatselt asendust haiguste või puhkuste ajaks. See vähendab riski, et hotelli või kinnisvara haldustegevus seiskub töötaja puudumise tõttu, mis töölepinguga haldusjuhi puhul võib viia ebamugavate katkestusteni.

Kvaliteet ja eesmärgipärane tulemuslikkus.

Teenuslepingus on võimalik määrata täpsed eesmärgid ja kvaliteedikriteeriumid, mida töölepinguga töötajale seatakse harvem. Teenuslepinguga saab omanik kindluse, et haldustegevus järgib parimaid praktikaid ning töö tulemusi on võimalik täpselt mõõta ja kontrollida.

Pühendunud ja motiveeritud haldusjuht Teie portfellile.

Kuigi tegemist on teenusega, on Teie portfelliga seotud konkreetne haldusjuht, kes keskendub vaid teie hoonetele ja vajadustele. Teie objektile määratud haldusjuht omab kõrget kinnisvara korrashoiu kutset ning laialdast kogemust selles valdkonnas. Selline personaalne lähenemine tagab süvendatud arusaamise objekti eripäradest ja prioriteetidest. Teenuse hinnastamise loogika ja eesmärgipärasus motiveerivad haldusjuhti tegema oma tööd kõrgema kvaliteediga, sest tema edu ja püsiv koostöö sõltuvad Teie rahulolust ja saavutatud tulemustest.

Hoiame silma peal vakantsetel pindadel ja tagame omanikule objekti maksimaalse kasumlikkuse kvaliteetse ja läbipaistva üürisuhte haldamise kaudu.

  • Üürisuhete juhtimine
  • Üürilepingute läbirääkimised ja lepingu sõlmimine
  • Üürilepingute haldamine, sh kõrvalkulude arvestus
  • Üürilepingute muudatuste ja lisade vormistamine
  • Üürnike pöördumiste lahendamise  koordineerimine koostöös asjaomaste osapooltega
  • Võlamenetluse korraldamine ja võlgade sissenõudmine
  • Koostame koostöös raamatupidamisega aruandeid ja ülevaateid
  • Vajadusel korraldame kinnisvara objekti turundamise

Hoiame vakantsetel pindadel silma peal ja tagame omanikule objekti maksimaalse kasumlikkuse kvaliteetse ja läbipaistva üürisuhte haldusteenuse abil.

  • koostame omaniku vajadustest lähtuva hoonete korrashoiu eelarve,
  • korraldame tehnohoolduse ja heakorrateenuste hanke,
  • teostame lepingute täitmise järelevalvet,
  • korraldame väikesemahulisi remonttöid,
  • tagame teabevahetuse osapoolte vahel (omanik, üürnik, teenusepakkuja),
  • kulude jagamine üürnike vahel,
  • korraldame tarbimisteenuste lepingute sõlmimise ja vajadusel muutmise,
  • kinnisvara omaniku nõustamine kinnisvara korrashoiu küsimustes,

Korteriühistule

Haldusteenus korteriühistutele

Korteriühistu juhtimine ja igapäevane majandamine võivad muutuda keerukaks ja aeganõudvaks, eriti kui puudub professionaalne tugi. Meie haldusteenus korteriühistutele on loodud selleks, et aidata juhatusel keskenduda olulistele otsustele, pakkudes samal ajal igapäevase halduse, tehnilise hoolduse ja finantsjuhtimise jaoks usaldusväärset ning kogenud partnerit. Tulemuseks on sujuv majandamine, läbipaistvus ja kindlustunne, et teie vara on hästi hoitud.

Oleme KÜ juhatusele abiks korterelamute igapäevaste majandamise küsimuste lahendamisel, näiteks:

  • korraldame korrashoiuteenuste hankimist,
  • teostame nende täitmise üle järelevalvet,
  • korraldame üldkoosolekuid,
  • koostame majanduskavad,
  • korraldame ja juhime lisatöid,
  • aitame teenuste  ja tööde hankimisel koostada lähteülesandeid,
  • oleme kontaktisikuks elanike jaoks igapäevaste küsimuste lahendamisel
  • korraldame infoliikumist osapoolte vahel.

Korteriühistu juhtimine võib olla keerukas, kui puudub pädev inimene, kes võtaks vastutuse igapäevaste toimingute ja strateegiliste otsuste elluviimise eest.

Kas teie ühistus puudub selline inimene või keegi, kes sooviks hakata juhatuse liikmeks või juhatuse esimeheks? Pole probleem, meie eksperdid tulevad teile appi.

Meie ekspertidel on pikaajaline kogemus korteriühistu juhtimises. Me teame, mida ja kuidas teha, et korteriühistu liikmed tunneksid kindlust oma vara kestlikkuses, kulud oleksid kontrolli all ning kõik õiguslikud aspektid ja kohustused täidetud.

Tagame korteriühistu liikmete kohustuste täitmise koostöös korteriühistu liikmetega, kasutades oma teadmisi ja kogemusi.

Võta ühendust